Specjalizacje

Kredyt frankowy

Jesteśmy Kancelarią zrzeszającą adwokatów i radców prawnych. Posiadamy siedziby w miastach Częstochowa i Katowice. Adwokaci naszej kancelarii pomagają frankowiczom unieważnić niekorzystne dla nich zapisy umów kredytowych, anulować całe umowy i odfrankować kredyt, po to by zredukować zadłużenie i odzyskać część wpłaconych już rat. Spłacasz kredyt indeksowany lub denominowany we frankach w mBanku, PKO BP, ING, Santanderze, Millenium Banku, Raiffeisen, Pekao SA, BOŚ Banku, Deutsche Banku, DNB, SGB, BPH, BNP Paribas. Wysokość rat przerasta Twoje możliwości finansowe? A może spłaciłeś już swój kredyt frankowy i chce odzyskać pieniądze nadpłacone przez niekorzystny kurs waluty?

Uwolnij się od kredytu we frankach, odzyskaj wpłacone już pieniądze

Komu pomagamy?

• Osobom spłacającym kredyt we frankach szwajcarskich
  • Osoby ze spłaconym kredytem frankowym (do 10 lat od ostatniej raty)
  • Osobom pozwanym przez bank o tzw. wynagrodzenie za bezumowne korzystanie z kapitału
  • Przedsiębiorcy z zaciągniętym kredytem frankowym

Prowadzimy sprawy frankowiczów na terenie Częstochowy, wojewódźtwa Śląskiego, jak i całej Polski.

Jak pomagamy?

Pomagamy opracować najlepszą strategię procesową, która ma doprowadzić do redukcja zadłużenia i odzyskanie wpłaconych rat. Oferujemy:

Wstrzymanie spłat rat kredytowych – następuje w ramach postępowania zabezpieczającego roszczenia, które jest formą tymczasowej ochrony prawnej. Konsekwencją zabezpieczenia roszczenia jest możliwość zaprzestania spłaty rat kredytu frankowego. Zabezpieczenie to chroni również przed wpisem do BIK-u (Biura Informacji Kredytowej) oraz uniemożliwia bankowi wypowiedzenie umowy kredytowej. Nasz adwokat pomaga uzyskiwać prawomocne zabezpieczenie roszczenia, w stosunku do kredytów frankowych, skutkujące wstrzymaniem spłaty rat do chwili wydania ostatecznego wyroku przez Sąd.

Unieważnienie  umowy kredytu – Sąd rozstrzygający na korzyść kredytobiorcy może stwierdzić m.in. że umowa zawarta z bankiem jest nieważna. W takiej sytuacji bank zobowiązany jest do zwrotu wszystkich świadczeń otrzymanych z tytułu tej umowy. Na mocy tego orzeczenia możemy domagać się zwrotu pieniędzy wpłaconych jako spłata kredytu, w walucie w jakiej dokonywane były wpłaty, także jeśli spłaciliśmy go już w całości. Na życzenie Klienta nasz adwokat prowadzi zarówno sprawy o unieważnienie całej umowy kredytowej jak i jej części.

Odfrankowanie kredytu – Sąd może uznać również, że w umowie faktycznie występują postanowienia niedozwolone, czyli niezgodne z prawem wytyczne odnośnie przeliczeń kursów i wysokość rat, a mimo to może ona dalej obowiązywać z pominięciem niedozwolonych zapisów. Unieważnienie przez Sąd klauzul niedozwolonych sprawia, że umowę traktuje się tak jakby zapisów tych w niej nigdy nie było. Kredyt traktowany jest od początku jako kredyt złotówkowy z oprocentowaniem wg stopy LIBOR i w oparciu o nią musi nastąpić rozliczenie i korekta wpłaconych już środków, a także pozostałych do spłaty rat. Nasz adwokat pomaga w zasądzeniu i egzekwowaniu zwrotu nadpłaconych środków.

Ugoda z bankiem – wyroki Sądu unieważniające umowy kredytów frankowych z uwagi na zastosowane w nich klauzule niedozwolone sprawiły, że banki uciekając przed koniecznością zwrotu nadpłaconych środków proponują kredytobiorcom ugodę. Ugody te często mają różny charakter i różne okoliczności. Nierzadko nie są współmierne do korzyści jakie kredytobiorca mógłby osiągnąć decydując się na doprowadzenie sprawy do końca w Sądzie. Jesteśmy zdania, że uniknięcie kosztów zastępstwa procesowego jest dla banku wystarczającym ukłonem i w zupełności wystarczającym argumentem za ugodą. Nasz adwokat wspiera kredytobiorców, którzy chcą porozumieć się z bankiem przed wniesieniem sprawy na deski Sądu. Doradzamy możliwy zakres ugody, pomagamy formułować jej postanowienia, a jeśli nie uda się wypracować satysfakcjonującego kompromisu również odradzamy ugodę.

Jak działamy?

Krok 1. Prześlij nam swoją umowę z bankiem i poznaj warunki współpracy.

Krok 2. Spotkajmy się w naszej kancelarii, na wideokonferencji lub porozmawiajmy telefonicznie.

Krok 3. Wybierzmy najlepszą dla Ciebie strategię prowadzenia sprawy.

Krok 4. Sprawa sądowa.

Krok 5. Nadzór nad procesem zwrotu roszczeń.

Krok 6. Pomoc w trakcie ewentualnej ugody z bankiem.

Masz kredyt frankowy? Chcesz wiedzieć co możesz zrobić by zredukować swoje zadłużenie? Zadzwoń lub napis do nas. Nasz adwokat wykona dla Ciebie bezpłatną ocenę sprawy i powie jak może Ci pomóc.

Odwiedź nasz blog

Banki pozywają frankowiczów - jak się bronić   Kliknij i czytaj >>

Najnowsze wyroki sądu najwyższego w sprawach frankowiczów   Kliknij i czytaj >>

Łukasz Kasprzak